jdowejf

mmm rubrik talar? mitt liv är de bästa nån kan leva känns de som.. förutom när de gäller kääärlek! jaja inte speciellt synd om mig inte ja väljer oftast att stänga folk ute som ja gillar men vafan jajaj spelar de för roll igentligen hahaah, nej men oftast blir jaaaaa kaotiskt ledsen när sånt här händer men nu känns de som att vi har bara ett bråk och de löser sig sen men ja tror jag har fel om jag ska va ärlig för de kommer nog inte lösa sig men jaja skit i kärlek nu va fan.. finns bättre saker för sig sååå helgen har vart perfekt med mina underbara vänner, imorgon är det skola juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu .. hejdå ha de kul jag vet att detta inlägg va pyskopatiskt typ men men hahaha kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0